czwartek, 18 września 2014

Wattpad


Witam drodzy czytelnicy! 
Chcecie przeżyć historię Holly i Harry'eg jeszcze raz?
Założyłam również Charm na Wattpadzie, gdzie rozdziały staram się dodawać codziennie, czasem po 1-2 dziennie. :) 


Żeby z góry pozbyć jakichkolwiek wątpliwości, tutaj oczywiście dalej będą się dodawać nowe rozdziały, ale niektórzy nie czytają na blogerze, tylko np. właśnie na Wattpadzie. 
Co do następnego rozdziału, to nie wiem kiedy będzie, bo nie mam jakoś weny żeby myśli i pomysł przelać na klawiaturę. 

Jestem chora, więc z nudów założyłam nowe opowiadanie, ale właśnie na stronie, o której jest głównie poświęcony ten post. Mam nadzieję, że zajrzycie, zagłosujecie, skomentujecie... Jak nie tam, to chociaż tutaj w komentarzach. Nie wiem jeszcze czy założę dla niego osobnego bloga, bo nie wiem jak mi ono wyjdzie. Na obecną chwilę, zapraszam was tam...: 


Również Harry, również Barbara, ale teraz jako Nicole. :) 

Za wszystkie komentarze tutaj jak i na All Of The Stars, z góry dziękuję!

Buziaki,
Roksana ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz